FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






تور دوچرخه سواری «ایران- آذربایجان» لغو شد

تور دوچرخه سواری  که هر ساله در سه شهر تبریز، ارومیه و اردبیل برگزار می‌شد، امسال با توجه به مشکلات ارزی که وجود دارد به احتمال زیاد برگزار نخواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،تبریزی‌ها آماده این میزبانی بودند و حتی هتل استقرار ورزشکاران و تیم‌های خارجی را آماده کرده بودند، اما گویا مشکلاتی که برای تامین جوایز 50 هزار دلاری وجود دارد، این کار را سخت کرده است.
ناصر هوشیار، رئیس هیات دوچرخه سواری تبریز در این باره به فارس گفت: از لحاظ سخت افزاری همانند سال‌های گذشته آماده برگزاری این تور هستیم و حتی هتل استقرار تیم‌ها و جاده‌ها هم آماده شده‌اند، اما مشکل اصلی همان مسائل ارزی است که در کشور وجود دارد.
وی ادامه داد: تا پایان سال 2018 امکان برگزاری تور وجود دارد دارد و هر زمانی که جوایز این مسابقه تامین شود بلافاصله می‌توانیم برگزار کنیم.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 21 شهريور 1397 - 15:14

تعداد بازديد: 635

کد:102462-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.