FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان برگزار می شود

با برگزاری جلسه‌ای قرار شد تور دوچرخه‌سواری ایران ــ آذربایجان برگزار شود و از هشتم مهر ماه نیز استارت خواهد خورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،برای برگزاری سی و سومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران ــ آذربایجان مشکلات مالی و ارزی وجود داشت که به نظر می‌رسد این مشکلات بر طرف شده و این تور بالاخره برگزار می‌شود.
ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش جوانان استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جلسه‌ای که در این مورد داشتند و برگزاری تور، بیان‌ کرد: با هماهنگی که با وزارت ورزش و جوانان، استانداری، شهرداری و دیگر مسئولان انجام دادیم، سعی می‌کنیم منابع مالی را تامین کنیم و ان‌شاء‌الله این تور برگزار خواهد شد.  همچنین همکاری‌هایی را با استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل خواهیم داشت و ان شاءالله برگزاری تور خوبی را خواهیم داشت.
بهتاج در پاسخ به این پرسش که تور با کیفیت خوبی برگزار می‌شود یا خیر؟ چرا که در اگر کیفیت برگزاری پایین باشد، درجه تور هم تنزل پیدا خواهد کرد، گفت‌: کیفیت تور از دوره‌های قبلی بالاتر خواهد بود.
او در مورد تیم‌های شرکت کننده نیز، گفت‌: تا به امروز حضور یازده تیم خارجی قطعی شده است و حدود پنج تیم ایرانی نیز شرکت خواهند کرد.
بهتاج در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که برگزاری تور چقدر هزینه در بر خواهد داشت؟ تاکید کرد: باید تیم‌های شرکت کننده مشخص شوند و بعد به جمع‌بندی نهایی برسیم و مبلغ دقیق را اعلام کنیم.

تاريخ  ارسال:شنبه 24 شهريور 1397 - 12:36

تعداد بازديد: 575

کد:103460-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.