FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

جمعه 30 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






پیام قمری بمناسبت سی و سومین دوره تور آذربایجان

خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری ج.ا.ا در آستانه آغاز سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان پیامی صادر نمود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،متن پیام رییس فدراسیون دوچرخه سواری ایران بدین شرح می باشد:
« بسیار خوشحالم فرصت دوباره ای فراهم شد تا بار دیگر در مراسم افتتاحیه تور بزرگ و بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان حضور داشته باشم . به عنوان رییس فدراسیون دوچرخه سواری ایران به همه ورزشکاران ، مربیان ، مسوولان خارجی حاضر در این دوره از مسابقات خوشامد می گویم . عزم راسخ و ستودنی مسوولان ، دست اندرکاران و همه مردم عزیز خطه آذربایجان باعث شد تا سی و سومین دوره تور بزرگ دوچرخه سواری به طور منظم و در تاریخ مقرر برگزار گردد . کشور ایران و مردم آذربایجان این روزها در سوگ ایام شهادت سالار شهیدان اسلام و یاران وفاداراش بسر می برند و شک ندارم این تور می تواند پیام رسان درس های عاشورای حسینی به همه مردم جهان باشد.
تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان فرصت مناسبی بوجود خواهد آورد تا نمایندگان تیم های خارجی حاضر در این مسابقات از شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام بازدیدی داشته باشند و از تاریخ و سنت های کشور عزیزمان اطلاعات جامع تری بدست آورند.
تور ایران – آذربایجان در تقویم اتحادیه جهانی یکی از تورهای باسابقه و حرفه ای محسوب می شود و امید دارم این دوره نیز همچون سنوات گذشته در سطحی بین المللی و قابل تحسین برگزار گردد.
تور ایران – آذربایجان بدون شک در رشد و توسعه رشته دوچرخه سواری در ایران و خاورمیانه تاثیر بسزایی داشته است.
در پایان نیز به همه میهمانان ،ورزشکاران و مسوولان حاضر در این مسابقات خیر مقدم می گویم و امیدوارم در طول حضورشان در کشور عزیزمان ایران بتوانند اقامت خوبی داشته باشند.

تاريخ  ارسال:شنبه 31 شهريور 1397 - 14:01

تعداد بازديد: 809

کد:104459-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.