FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






رکابزن روسی پیراهن طلایی را از آن خود کرد

در پایان مرحله سوم از سی و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان، رکابزن تیم لوکوس فینکس روسیه پیراهن طلایی را از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، سومین مرحله از سی و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان که صبح جمعه از ارومیه آغاز شده بود، پس از طی مسیر 163 کیلومتری در تفرجگاه عون بن علی تبریز به پایان رسید.

در پایان این مرحله، ساوا نوویکوف از لوکوس فینکس روسیه توانست به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کند. حمید پورهاشمی و کریستین رایل‌آنو به ترتیب از تیم ملی ایران و ساپورا مالزی عناوین دوم و سوم این مرحله را کسب کردند.

بر اساس نتایج مرحله سوم، در مجموع مراحل این تور، ساوا نوویکوف از لوکوس فینکس روسیه پیراهن طلایی را از آن خود کرد. پیراهن سبز (امتیازی) نیز در مجموع مراحل به محمد گنج خانلو از سپاهان رسید. این رکابزن از مرحله اول تاکنون پیراهن سبز را در اختیار دارد.

تاريخ  ارسال:شنبه 13 مهر 1398 - 08:13

تعداد بازديد: 789

کد:157785-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.