FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






آرم بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران رونمایی شد

آرم بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان ) از یکم تا ششم خرداد ماه 92 به مسافت 890کیلومتر و در بالاترین سطح تورهای آماتوری جهان (سطح 2-2)با جایزه 50 هزار یورویی برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها در مسیر استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و در 6 مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله نخست رکابزنان مسیر 128 کیلومتر تبریز به مراغه را روز چهارشنبه یکم خرداد رکاب خواهند زد.

مرحله دوم در مسیر مراغه به ارومیه برگزار خواهد شد. رکابزنان در این مرحله مسیر 194 کیلومتر را طی خواهند کرد و در مرحله سوم مسیر ارومیه به خوی را به مسافت 126 کیلومتر پا خواهند زد.

مرحله چهارم در مسیر خوی به منطقه آزاد تجاری ارس به مسافت 152 کیلومتر، مرحله پنجم در مسیر سنگین 191 کیلومتری و کوهستانی منطقه آزاد تجاری ارس به طرف پیست اسکی سهند تبریز و مرحله نهایی تور در داخل شهر تبریز به صورت "کریتیریوم" به مسافت 100 کیلومتر پیگیری خواهد شد.

جمال الدین محمود از مالزی ناظر اتحادیه جهانی دوچرخه سواری بر بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) خواهد بود و نورمن شل مردین از انگلستان مشاور فنی تور برای دومین سال متوالی ، لودیگ گالاند از فرانسه نماینده شرکت فتوفینیش ، مارتین بروین از هلند برای سومین سال متوالی و مجید ناصری از ایران داوران بین المللی و رسمی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در این دوره حضور خواهند داشت.

تاريخ  ارسال:شنبه 21 ارديبهشت 1392 - 09:28

تعداد بازديد: 408

کد:30929-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.