FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت بیست و هشتمین دوره تور بین‌المللی ایران

دکتر محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان ایران در پیامی به مناسبت برگزاری بیست و هشتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران(آذربایجان) ضمن آرزوی موفقیت در برگزاری این رقابت‌ها، گفت: تور دوچرخه‌سواری ایران(آذربایجان) یکی از زیباترین و سالم ترین گردهمایی‌های اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در پیام دکتر محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان برای برگزاری بیست و هشتمین دوره تور بین‌المللی ایران(آذربایجان) آمده است: باآرزوی موفقیت جهت برگزاری بیست و هشتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران(آذربایجان)، بدینوسیله به مسئولین و دست اندرکاران ورزش دوچرخه‌سواری کشور که توانسته‌اند طی سال‌ها با کسب تجربه به این سطح از کیفیت برسند، تبریک می‌گویم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم حضور ورزشکاران و علاقمندان از کشورهای مختلف در این رویداد باشکوه، به همدلی بیشتر جوامع بیانجامد و این نوع مشارکت‌ها که یکی از زیباترین و سالم ترین گردهمایی‌های اجتماعی است، به هدف عالی برقراری صلح، ارتقاء ورزش، نشاط و سلامتی، حفظ محیط زیست و بهره‌مندی صحیح از مواهب طبیعت کمک کند.

در خاتمه پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است: ضمن خوش‌آمد گویی به همه میهمانان، رقابت‌هایی موفق و هیجان انگیز و ایامی شاد و به یاد ماندنی را برای ورزشکاران و دست اندرکاران آرزو دارم.

در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند که ورزشکاران باید مسیر استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی را در 892 کیلومتر طی 6 مرحله رکاب بزنند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 22 ارديبهشت 1392 - 14:47

تعداد بازديد: 389

کد:30936-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.