FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

جمعه 30 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






معرفی تیم‎های حاضر در تور ایران؛
بریسا اسپور ترکیه با 2 رکابزن جدید می‌آید

تیم "بریسا اسپور" ترکیه در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران با 2 رکابزن جدید نسبت به دوره گذشته حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‎سواری، تیم بریسا اسپور ترکیه که در دوره گذشته تور ایران‌آذربایجان) با زمان 70 ساعت و 14 دقیقه و 20 ثانیه در رده دهمی تور جای گرفته بود، در این دوره با 2 رکابزن جدید در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

"عجب اونالان" یکی از تازه واردهای تیم بریسا اسپور ترکیه است. این رکابزن کار خود را از سال 2007 با قهرمانی در رده سنی جوانان ترکیه آغاز کرده است. وی در سال 2012 هم در رقابتهای قهرمانی پیست جهان که در کلمبیا برگزار شد به مقام چهارمی رسید. "اونالان" اولین حضور خود در تور ایران را تجربه می‌کند.

"علی‌رض تانیوردی" هم که از سال 2007 دوچرخه‌سواری حرفه‌ای را آغاز کرده است، 19 قهرمانی را در تورهای مختلف آسیایی در کارنامه دارد. این رکابزن در دوره گذشته تور ایران و در مجمع انفرادی به مقامی بهتر از هفتاد و هفتمی دست پیدا نکرد.

"گتورگی پترو گئورگیف" در دوره گذشته تور ایران حضور داشته است. این رکابزن در مرحله سوم سال گذشته حذف شد.

"استفان کویچف هرستوف"، رکابزن بلغاری نماینده ترکیه در بیست و هفتمین دوره تور ایران بهترین عملکرد را در بین هم تیمی‌های خود داشت. او با زمان 23 ساعت و 18 دقیقه و 33 ثانیه به مقام بیست و پنجمی دوره گذشته تور ایران دست یافته بود.

"الکساندر الکسیو الکسیو"، دیگر رکابزن تازه وارد بریسا اسپورت است. این دوچرخه‌سواری در سال 2012 در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال کوهستان که در بلغارستان برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت.

بیست و هشتمین دوره تور بین‌المللی ایران(آذربایجان) از یکم لغایت ششم خرداد ماه در شش مرحله و در مسیرهای تبریز، مراغه، ارومیه، خوی، جلفا و تبریز برگزار می‌شود.

تاريخ  ارسال:شنبه 28 ارديبهشت 1392 - 10:49

تعداد بازديد: 396

کد:30951-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.