FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






معرفی تیم‌های جاضر در تور ایران؛
حسین علیزاده در ترکیب تیم آموری‌ویتا رکاب می‌زند

اسامی رکابزنان تیم آموری‌ویتا برای حضور در بیست و هشمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران (آذربایجان) اعلام شد که در آن نام حسین علیزاده، عضو سابق تیم ملی ایران به چشم می‌خورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، تیم آموری ویتا که دومین تجربه متوالی خود در تور دوچرخه‌سواری ایران(آذربایجان) را تجربه می‌کند از یک رکابزن ایرانی در ترکیب خود بهره می‌برد.

حسین علیزاده، دوچرخه‌سوار تبریزی که در سال 2012 با پیراهن تیم پتروشیمی تبریز در جاده‌های آسیا رکاب می‌زد و در کارنامه حرفه‌ای خود عنوان برترین رکابزن قاره کهن در سال 2012 را دارد؛ اینبار با تیم اوکراینی – ایتالیایی آموری‌ویتا در تور ایران شرکت خواهد کرد.

ولادیمیر ستارچک؛ جاروسلاف دابروفسکی، قهرمان تور اوونیه فرانسه در سال 2012؛ دیوید بویلی، قهرمان تور ژاپن در سال 2012 و آنتونی دی باتیستا دیگر رکابزنان این تیم در بیست و هشمین دوره تور ایران(آذربایجان) هستند.

تیم آموری‌ویتا در سال 1948 تاسیس شده است که طی این مدت 5000 ورزشکار پیراهن این تیم را بر تن کرده اند و در کارنامه افتخارات این تیم 7 هزار عنوان قهرمانی در سطح جهانی بوده است.

بیست و هشتمین دوره تور بین‌المللی ایران(آذربایجان) از یکم لغایت ششم خرداد ماه در شش مرحله و در مسیرهای تبریز، مراغه، ارومیه، خوی، جلفا و تبریز برگزار می‌شود.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 - 12:30

تعداد بازديد: 396

کد:30971-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.