FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






رکابزن تیم رودی پروجکت آلمان عنوان کرد:
تور ایران از سطح بالایی برخوردار است/با بدشانسی سوم شدم

عضو تیم دوچرخه‌سواری رودی پروجکت آلمان با بیان اینکه تور ایران در سطح بالایی برگزار می‌شود، گفت: در اواخر مسیر مرحله دوم تور ایران با بدشانسی رو به رو شدم و به عنوان سومی بسنده کردم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سوارری؛ مارسل کارلس، رکابزن تیم رودی پروجکت آلمان که در مرحله دوم بیست و هشتمین دوره تور بین‌المللی ایران به عنوان سومی دست یافت؛ اظهار داشت: اولین حضورم در این تور بین المللی را تجربه می کنم و از آمدنم به ایران بسیار خوشحالم چراکه ایرانی‌ها مردمانی خونگرم و مهمان‌نواز هستند.

وی با اشاره به عنوان سومی خود در مرحله دوم تور، گفت: در خط پایان و اواخر مسیر مرحله دوم رقابت، دچار بدشانسی شدم و به رتبه سومی بسنده کردم اما امیدوارم در ادامه راه موفق باشم و بتوانم به عناوین بهتری دست پیدا کنم.

عضو تیم رودی پروجکت آلمان با بیان اینکه تور ایران از سطح کیفی خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران شاهد رقابت جالبی بین ورزشکاران هستیم که این موضوع نشان از سطح بالای این پیکارها دارد.

وی در خصوص اتفاقی که اواخر مسیر مسابقه در مرحله نخست رخ داد، اظهار داشت: این مسائل در برخی مسابقات پیش می‌آید.

تاريخ  ارسال:جمعه 3 خرداد 1392 - 11:38

تعداد بازديد: 409

کد:30999-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.