FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






قادر میزبانی عنوان کرد:
قهرمانی‌ام در تور ایران شبیه یک معجزه بود/هر زمان تیم ملی به من نیاز داشته باشد در خدمت هستم

قهرمان بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌‌المللی ایران(آذربایجان) گفت: پس از یک سال دوری از ورزش به خاطر مصدومیت شاید این قهرمانی به نوعی با معجزه به دست آمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌‎سواری، قادر میزبانی پس از کسب عنوان قهرمانی در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران (آذربایجان) اظهار داشت: به جز 4 مرحله اول رقابت‌ها که در سطح صاف و یا به قول رکابزنان در مسیر کفی برگزار شد، برای مرحله پنجم که سربالایی و کوهستانی بود؛ برنامه‌ریزی کرده بودیم که خوشبختانه توانستم با قهرمانی انفرادی در این مرحله سرنوشت‌ساز به قهرمانی تیمی هم کمک کنم.

وی با بیان اینکه در مجموع، تور به خوبی برگزار شد؛ ادامه داد: با توجه به شرایط انسانی که بر این رقابت‌ها حاکم بود، از تمام مسئولانی که سعی و تلاش زیادی را برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها کردند، تشکر می‌کنم.

قهرمان بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران، خاطرنشان کرد: دوکلاپرای چک از تیم‌های قدرتمند این رقابت‌‌ها بود و آنها نشان دادند که در مسیرهای کفی عملکرد خوبی دارند اما ارنج پتروشیمی برای سربالایی است و ما در مسیرهای کوهستانی امتیازات خاصی را به دست می‌آوریم.

وی افزود: در 4 مرحله اول نتوانستیم نتیجه بگیریم اما در مسیر کوهستانی قهرمانی خود را قطعی کردیم.

میزبانی در خصوص قهرمانی‌اش در رقابت انفرادی این مسابقات، گفت: پس از یک سال دوری از ورزش به خاطر مصدومیت، شاید این قهرمانی به نوعی با معجزه به دست آمد. در واقع این معجزه بود که توانستم بدون عمل جراحی علاوه بر اینکه دوباره ورزش کنم؛ به عنوان قهرمانی تور ایران (آذربایجان) هم دست پیدا کنم.

قهرمان رقابت‌های تور ایران (آذربایجان) با بیان اینکه در 20 دوره از این رقابت‌ها شرکت کرده‌ام؛ در خصوص تفاوت‌‌های این دوره با ادوار قبلی گفت: تنها دیدگاه و تصورم نسبت به ورزش پس از یک سال دوری از این عرصه تغییر پیدا کرد.

وی در خصوص احتمال دعوتش به تیم ملی گفت: طی یک سال گذشته در کوران رقابت‌ها نبودم و با تمرکز روی رفع مصدومیتم فقط برای بازگشت دوباره به میادین تمرین کردم اما هر زمانی که تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورم به من نیاز داشته باشد در خدمت آن نیز هستم.

منبع:فارس

تاريخ  ارسال:سه شنبه 7 خرداد 1392 - 11:05

تعداد بازديد: 407

کد:31021-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.