FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

سه شنبه 3 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






رئیس فدراسیون دوچرخه‎سواری مطرح کرد:
تور ایران شایستگی برگزاری در سطح نیمه‌ حرفه‌ای را دارد

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به برگزاری مطلوب بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران، گفت: تور ایران شایستگی برگزاری در سطح نیمه‌ حرفه‌ای را دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‎المللی ایران، اظهار داشت: برگزاركنندگان این تور و مسوولان استان آذربایجان شرقی تلاش بسیاری كردند این مسابقات بدون هیچ حادثه‌ای به پایان برسد. تحقق این هدف بزرگ در سایه تلاش و همكاری جمعی بود.

وی با بیان اینکه نتیجه حمایت‌های همه جانبه و تلاش‌های شبانه روزی، برگزاری بی عیب و نقص تور دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) بود، ادامه داد: امیدوارم برگزاركنندگان این رقابت‌ها با برنامه ریزی مناسب، زمینه را برای برگزاری تور بیست و نهم در سطحی بهتر و بالاتر نیز فراهم كنند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران تاکید کرد که تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران (آذربایجان) شایستگی برگزاری در سطح نیمه حرفه‌ای را دارد و امیدواریم نماینده اتحادیه بین‌المللی دوچرخه سواری، این امر را در گزارشات خود قید كند.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‎سواری بین‌المللی ایران (آذربایجان) طی روزهای اول تا ۶ خرداد ماه به مسافت ۸۸۸ كیلومتر در مسیر استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با قهرمانی قادر میزبانی در بخش انفرادی و پتروشیمی تبریز در بخش تیمی برگزار شده بود.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 7 خرداد 1392 - 13:03

تعداد بازديد: 387

کد:31025-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.