FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






تورایران 2014

فردریک چن به عنوان سرداور تور ایران ( تور آذربایجان) 2014 انتخاب شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری UCI فردریک چن را به عنوان سر داور تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) و مازندران در سال 2014 اعلام کرد.

فردریک چن که یکی از داوران با تجربه هنگ کنگ می باشد طی سالهای گذشته بارها به ایران سفر کرده است و در تور های آذربایجان و ریاست جمهوری حاضر بوده است.

چن در سال 2014 دو مرتبه به ایران سفر خواهد کرد تا در تور ایران که امسال به رتبه 2.1 ارتقا پیدا کرده و همچنین در تور مازندران که به مدت 20 سال تنها تور دوچرخه سواری در رده جوانان در آسیا است حاضر شود.

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری UCI برای تور ایران فیلیپ مارین را در سمت ناظر فنی نیز ارسال میکند . وظیفه ایشان بررسی سطح کمی و کیفی مسابقه می باشد.

تور ایران(آذربایجان) از تاریخ بیست و هفتم خرداد لغایت یکم تیرماه ( 17 – 22 Jun 2014 ) در استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد .

تاريخ  ارسال:يكشنبه 6 بهمن 1392 - 09:34

تعداد بازديد: 379

کد:31794-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.