FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






شمارش معکوس تا آغاز تور بین المللی ایران (آذربایجان)

بیست و نهمین دوره تور بین المللی ایران ( آذربایجان ) با حضور در مجموع 17 تیم از کشورهای آسیایی، اروپایی و تیمهای منتخب کشور ایران برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ سید محمد شروین اسبقیان یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) همانند چند سال گذشته با حضور تیم های مختلف داخلی و خارجی در آذربایجان و استان های واقع در این منطقه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در تور بین المللی امسال 17 تیم دوچرخه سواری خارجی از کشورهای مختلف همچون استرالیا، ژاپن، چین، تایوان، اکراین، لیتوانی، اسلوواکی، عمارات، اتریش، روسیه و قزاقستان به همراه تیم های پتروشیمی، شهرداری تبریز، تیم آینده، پیشگامان کویر و تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان به رقابت خواهند پرداخت.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص مشخصات فنی این تور نیز اظهار داشت: تور بین المللی آذربایجان – ایران در شش مرحله و مسافتی به طول 956 کیلومتر در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می شود.

اسبقیان در پایان گفت: این تور از 27 خرداد سالجاری آغاز می شود و رکابزنان و تیم های شرکت کننده تا روز نخست تیر ماه در مسیرهای تعیین شده به رقابت می پردازند.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 8 ارديبهشت 1393 - 07:14

تعداد بازديد: 420

کد:32046-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.