FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






رییس فدراسیون دوچرخه سواری:
عنوان نخست دوچرخه سواری ایران در جاده مدیون تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان است

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: عنوان نخست سال گذشته دوچرخه سواری کشور در قاره آسیا در بخش جاده مدیون تور آذربایجان است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری:خسرو قمری در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) که با حضور خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور ، ذکتر شبستری معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجانشرقی ، سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان ، دکتر شهرتی فر فرماندار شهرستان تبریز ، مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی و مسئولین کمیته های ستاد برگزاری شد ، اظهار کرد: اگر امروز فدراسیون بین المللی دوچرخه سواری در کنگره جهانی خود در قزاقستان از برگزاری این تور تمجید می کند نشان از جایگاه این تور در این فدراسیون دارد و باید تلاش کنیم ضمن حفظ این جایگاه در راستای ارتقای آن گام برداریم.

وی اضافه کرد: همکاری ها، حمایت ها و جدیت ها موجب ارتقا سطح این تور از اماتور به نیمه حرفه ای شد و باید با تداوم این حمایت ها و همکاری ها، روزی شاهد برگزاری تور در سطح حرفه ای باشیم.

قمری خاطرنشان کرد: تور آذربایجان افتخار ورزش دوچرخه سواری ایران است و نباید به راحتی از کنار این تور رد شویم بلکه همه باهم و دست در دست هم باید زمینه رشد و ارتقا تور را فراهم کنیم.

وی با اشاره به حضور یکی از سخت گیرترین نماینده های اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در این تور به منظور بررسی نحوه برگزاری تور در سطح 2-1، گفت: فیلیپ مارین از بلژیک در این دوره از تور برای ثبت سطح تور در نیمه حرفه ای حضور خواهد داشت که کوچک ترین نواقص را گزارش می کند، از این رو در سال اول برگزاری تور آذربایجان در سطح نیمه حرفه ای باید بیش از پیش تلاش و همت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در خور نام ایران و آذربایجان برگزار شود و افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

این دوره از تور 27 خرداد ماه جاری تا یکم تیرماه سالجاری در مسیر سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 26 خرداد 1393 - 07:04

تعداد بازديد: 402

کد:32248-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.