FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






سید محمد شروین اسبقیان مدیر تور بیست و نهم:
پخش مستقیم آخرین مرحله تور ایران به صورت زنده

پخش مستقیم مرحله نهایی تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در تثبیت تور از نگاه استاندارهای UCI مهم است، رسانه ها بازوی اجرایی مهم برای تور هستند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ در نشست با مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، معاونین صدا و سیما و مسئولین کمیته های ستاد اجرایی و برگزاری بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) گفت : پخش مستقیم مرحله نهایی تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در تثبیت تور از نگاه استاندارهای UCI مهم است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تبریک کسب مقام دومی صدا و سیمای مرکز آذربایجانشرقی در جشنواره استانی صدا و سیما در کشور و ایام شعبانیه و پیروزی غرور انگیز تیم والیبال بر تیم قدرتمند برزیل بیان داشت : رسانه ملی 28 سال در کنار تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان بوده است و در طول 28 دوره گذشته اقدامات و همکاریهای پرسنل زحمت کش رسانه ملی در کنار حمایتهای بی نظیر مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجانشرقی انجام داده تا این تور مهم منطقه ای به این جایگاه برسد.

وی تصریح کرد : صدا و سیما با تمام توان یکی از بازوان اجرایی بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران آذربایجان باشد و برای پوشش این رویداد مهم همه تلاش خود را به کار بگیرند چون حضور رسانه ملی عامل مهمی در شناساندن امنیت منطقه و کشورمان به دنیا و حضور حمایت کنندگان مالی و کمک به برگزاری آن در سالهای آتی است.

مدیر تور بیست و نهم افزود : یکی از مهمترین ایرادهای گرفته از سوی نماینده UCI عدم پخش مستقیم رقابت بود که در دوره های گذشته در سال 91 این نقیصه نیز برطرف شد و مرحله نهایی تور بطور مستقیم پخش شد و موجب شد تا نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه سواری نمره قابل قبولی را به تور دهد.

اسبقیان در ادامه بیان داشت : برگزاری تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) در این سطح برای اولین بار در کشور در سطح نیمه حرفه ای تکلیفی ملی و منطقه ای است و نیاز است همه مدیران اجرایی دست در دست هم فقط به خاطر نام ایران اسلامی و آذربایجان برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم و رفع موانع گام بردارند.

وی با اشاره به ویژگی های خاص این دوره از تور كه آن را از دوره های گذشته متمایز می نماید، افزود: سطح برگزاری نیمه حرفه ای رقابتها ، حضور تیم های مطرح دوچرخه سواری نیمه حرفه ای از 3 قاره جهان، نماینده فدراسیون جهانی و داوران بین المللی و حضور تیم حرفه ای از استرالیا و تیمهای نیمه حرفه ای از 3 قاره در بیست و نهمین دوره تور دورچرخه سواری ایران (آذربایجان) در کنار هجمه های تبلیغاتی بر ضد ایران اسلامی و فشارهای اقتصادی ، متمایزتر از دوره های گذشته كرده و گام مهمی در تثبیت نیمه حرفه ای شدن این تور است.

سید محمد شروین اسبقیان اظهاركرد: تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) در حالی وارد بیست و نهمین سال برگزاری متوالی خود میشود که تغییراتی مهم در خود در چند سال گذشته و با برنامه ریزی بسیار خود ستاد برگزاری توانسته به جایگاهی برسد که از بین 60 تیم اعلام آمادگی كرده ، ستاد برگزاری خود به گزینش آنها دست بزند .

وی در پایان ضمن تشکر از تلاشهای شبانه روزی اصحاب رسانه ، خبرنگاران ، معاونت های اطلاعات و اخبار ، صدا و سیمای مرکز آذربایجانشرقی در انعکاس این رویداد مهم منطقه ای و کشوری گفت : رسانه ها بازوی اجرایی مهم برای تور هستند.

13 تیم خارجی و 4 تیم داخلی برای حضور در بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) به تبریز خواهند آمد.

بیست و نهمین دوره تور در شش مرحله و به مسافت 990.4 کیلومتر و از بیست و هفتم خردادماه جاری تا یکم تیرماه سالجاری در سه استان آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل برگزار می شود و مسیر ارومیه تا منطقه آزاد ارس در مرحله دوم با 210.3 کیلومتر طولانی ترین مسیر تور است. هزینه برگزاری تور 15 میلیارد ریال برآورد شده که از این مبلغ 10 میلیارد ریال هزینه اجرایی و پنج میلیارد ریال (120 هزار یورو) صرف هزینه جوایز و میهمانان و تیم های خارجی خواهد شد.

240 نفر نیز کاروان 220 نفری دوچرخه سواران این دوره را همراهی خواهند کرد.

دراپاک استرالیا، آیسان و اوکیو ژاپن، آلفا بالتیک لیتوانی، اسلوواکی، دوکلاپراها و اکسپریمنت جمهوری چک، کلس اوکراین، وورال برگ اتریش، تیم های ملی سوریه، ازبکستان، گرجستان و آذربایجان به همراه پتروشیمی و شهرداری تبریز، آینده و پیشگامان کویر یزد برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

گفتنی است بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای بین المللی ایران – آذربایجان از 27 خرداد در مسیر استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل با حضور 17 تیم خارجی و داخلی و زیر نظر اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری و فدراسیون دوچرخه سواری کشور برگزار خواهد شد

تاريخ  ارسال:سه شنبه 27 خرداد 1393 - 07:00

تعداد بازديد: 413

کد:32264-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.