FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

جمعه 30 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






بیست و نهمین دوره تور ایران:
رکابزن اتریشی در جایگاه نخست اولین مرحله تور دوچرخه سواری ایران

مرحله نخست بیست و نهمین تور بین المللی ایران (آذربایجان) با پیشتازی رکابزن تیم اورال برگ اتریش به پایان رسید.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ در نخستین مرحله بیست و نهمین دوره تور بین المللی ایران (آذربایجان) که صبح (سه شنبه) مورخ بیست و هفتم در مسیر تبریز – ارومیه برگزار شد ، "فابیان اشنایدت" از تیم "اورال برگ" اتریش با زمان دو ساعت و 52 دقیقه و 92 ثانیه (2:52:92) زودتر از سایر رکابزنان از خط پایان گذشت و مقام نخست این مرحله را از آن خود کرد.

"لیلیام کلارک" از تیم "دراپاک" استرالیا و "کازاگوشی کو بو چی" از تیم "یوکو" ژاپن با مدت زمان های مشابه پس از رکابزن اتریشی به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم مرحله نخست تور ایران (آذربایجان) قرار گرفتند.

مرحله نخست بیست و نهمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) صبح روز (سه شنبه) با حضور یکصد رکابزن حاضر در این رقابت ها از مقابل عمارت شهرداری تبریز آغاز شد و شرکت کنندگان در این مرحله از پرسابقه ترین تور دوچرخه سواری کشور مسافت 144.4 کیلومتری مسیر تبریز – ارومیه را رکاب زدند.

گفتنی است بیست و نهمین دوره تور در شش مرحله و به مسافت 990.4 کیلومتر و از بیست و هفتم خرداد تا یکم تیر ماه در سه استان آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل برگزار می شود و مسیر ارومیه تا منطقه آزاد ارس در مرحله دوم با 210.3 کیلومتر طولانی ترین مسیر تور خواهد بود.






بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان با شلیک تپانچه دکتر جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی آغاز شد .

در مراسم استارت این دوره از رقابت ها دکتر جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی، دکتر نجفی شهردار کلان شهر تبریز، دکتر دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و سید محمد شروین اسبقیان مدیر تور و مدیر کل ورزش و جوانان استان حضور داشتند.

همچنین در مراسم استارت بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان پیراهن های نفرات برتر تور مزین به تصویر سردار شهید مهدی باکری به استاندار آذربایجانشرقی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از طرف مدیر کل ورزش و جوانان استان اهدا شد.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 06:53

تعداد بازديد: 494

کد:32266-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.