FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

پنجشنبه 8 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






مدیر تور بیست و نهم:
مرحله نخست تور ایران بدون هیچ مشکلی برگزار شد

مرحله نخست بیست و نهمین تور بین المللی ایران (آذربایجان) به بهترین شکل و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ سید محمد شروین اسبقیان ظهر سه شنبه پس از پایان مرحله اول بیست و نهمین دوره تور بین المللی ایران (آذربایجان) در مراسم پایانی گفت: این مرحله بدون هیچ مشکلی و در بهترین شرایط ممکن برگزار شد و شرکت کنندگان موفق به عبور از خط پایان شدند.

وی در خصوص مشخصات فنی مرحله نخست این تور دوچرخه سوار بین المللی نیز خاطر نشان شد: مرحله نخست این رقابت ها با حضور یکصد رکابزن حاضر از مقابل عمارت شهرداری تبریز آغاز شد و شرکت کنندگان در این مرحله مسافت 144.4 کیلومتری مسیر تبریز – ارومیه را رکاب زدند که در پایان عضو تیم اورال برگ اتریش به مقام اول دست یافت.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در ادامه از همکاری مناسب ارگان ها و دستگاه های مرتبط با برگزاری این تور خبر داد و تصریح کرد: با توجه به همکاری مناسب دستگاه ها و ارگان های مختلف در برگزاری تور آذربایجان بویژه پلیس راه حوزه استحفاظی آذربایجان غربی، تمام رکابزنان این مرحله را به سلامت پشت سر گذاشتند و هیچ مشکلی در مرحله نخست وجود نداشت.

اسبقیان در پایان اظهار داشت: مرحله دوم بیست و نهمین تور بین المللی ایران (آذربایجان) چهارشنبه 28 خرداد در مسیری به طول 210.3 کیلومتر از ارومیه تا منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد که این مسیر طولانی ترین مسیر در بین شش مرحله تور نیز بشمار می رود.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 07:11

تعداد بازديد: 385

کد:32267-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.