FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






تور دوچرخه سواری ایران:
دوچرخه سوار دوکلاپراهای چک فاتح مرحله سوم تور ایران شد

مرحله سوم بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) با قهرمانی ˈمیلان کادلچˈ از تیم دوکلا پراهای جمهوری چک به پایان رسید.


به گزارس روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ در این مرحله که روز پنجشنبه با حضور 93 رکابزن و در مسیر 149.3 کیلومتری منطقه آزاد ارس تا تبریز با شلیک طپانچه سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذرابیجانشرقی و مدیر تور بیست و نهم و با حضور مهندس عرب باغی مدیر عامل منطقه آزاد تجاری ارس و فرماندار شهرستان جلفا برگزار شد، دوچرخه سوار چک با سه ساعت و 56 دقیقه و 44 ثانیه زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان عبور کرد و بر سکوی نخست این مرحله قرار گرفت.

حمید شیری و میرصمد پورسیدی هر دو از پتروشیمی تبریز به عنوان نفرات دوم و سوم این مرحله از خط پایان عبور کردند.

مرحله چهارم این رقابت ها فردا /جمعه/ در مسیر 186.7 کیلومتری تبریز تا مشکین شهر برگزار خواهد شد.

بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) که از بیست و هفتم خرداد ماه جاری آغاز شده و یکم تیرماه سالجاری به پایان می رسد.
13 تیم خارجی به همراه پنج تیم داخلی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

در مرحله نخست این دوره که با شکستن رکورد سرعت تور آذربایجان نیز همراه بود، فابیان اشنایت" از تیم "اورال برگ" اتریش، "ویلیام کلارک" از تیم "دراپاک" استرالیا و "کازاگوشی کو بو چی" از تیم "یوکو" ژاپن با مدت زمان مشابه دو ساعت و 52 دقیقه و 92 ثانیه (2:52:92) به ترتیب رده های اول تا سوم را پس از رکابزنی مسافت 144.4 کیلومتری بین شهرهای تبریز و ارومیه بدست آوردند.

مرحله دوم این دور از رقابت ها نیز که عنوان طولانی ترین مسیر شش دور تور بیست و نهم را به خود اختصاص داده بود، پس از رکابزنی 210.3 کیلومتری 98 دوچرخه سوار از 18 تیم حاضر در مسیر ارومیه – جلفا، با قهرمانی "ویلیام کلارک" از تیم دراپاک استرالیا به پایان رسید و "تاییجی نی شی تانی" از "آسیان" ژاپن و "مهدی سهرابی" از تیم پتروشیمی تبریز به ترتیب دوم و سوم شدند.

تاريخ  ارسال:جمعه 30 خرداد 1393 - 16:28

تعداد بازديد: 371

کد:32278-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.