FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

جمعه 30 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






مرحله سوم تور دوچرخه سواری ایران :
پیراهن طلایی در تور بیست و نهم بر تن ایرانی ها نشست

پس از 3 مرحله در پایان مرحله سوم پیراهن طلایی بر تن ایرانی ها نشست و حمید شیری رکابزن تیم پتروشیمی تبریز صاحب پیراهن طلایی ، امتیازی و بهترین رکابزن آسیایی تا پایان مرحله سوم شد .


به گزلرش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ در بخش تیمی پتروشیمی همچنان در تیمی در صدر ماند و شهرداری تبریز به رده سوم صعود کرد.

در بخش انفرادی رقابتهاحمید شیری با مجموع زمانی 11 ساعت و 57 دقیقه و 2 ثانیه در صدر قرار دارد و میلان گادلج رکابزن کهنه کار تیم دوکلا پراگ چک با مجموع زمانی 11 ساعت و 57 دقیقه و 4 ثانیه در رده دوم ایستاده و صمد پورسیدی دیگر رکابزن تیم پتروشیمی تبریز با 11 ساعت و 57 دقیقه و 11 ثانیه در رده سوم است.

در بخش امتیازی تا پایان مرحله سوم حمید شیری از پتروشیمی تبریز با 10 امتیاز ، ویلیام کلارک از دراپاک استرالیا با 8 و میلان کادلج از دوکلاپراگ چک با 7 امتیاز در رده های اول تا سوم هستند.

در بخش کوهستانی در مجموع 3 مرحله رحیم امامی از پیشگامان کویز یزد با 29 امتیاز در صدر جای دارد و آروین معظمی گودرزی از پیشگامان کویز یزد با 19 و صمد پورسیدی از پتروشیمی تبریز با 16 امیتاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

در بخش بهترین رکابزن آسیایی نیز حمید شیری از پتروشیمی تبریز با 11 ساعت و 57 دقیقه و 2 ثانیه در صدر قرار گرفته است.

در بخش تیمی پتروشیمی با مجموع زمانی 35 ساعت و 51 دقیقه و 48 ثانیه همچنان در تیمی در صدر ماند و تیم پیشگامان کویز یزد با زمان 35 ساعت و 51 دقیقه و 51 ثانیه در رده دوم قرار گرفت و شهرداری تبریز با مجموع زمانی 35 ساعت و 52 دقیقه و 17 ثانیه به رده سوم صعود کرد .

مرحله چهارم این رقابت ها فردا /جمعه/ در مسیر 186.7 کیلومتری تبریز تا مشکین شهر برگزار خواهد شد.
بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) که از بیست و هفتم خرداد ماه جاری آغاز شده و یکم تیرماه سالجاری به پایان می رسد.

13 تیم خارجی به همراه پنج تیم داخلی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

تاريخ  ارسال:جمعه 30 خرداد 1393 - 16:43

تعداد بازديد: 380

کد:32279-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.