FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

چهارشنبه 18 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






کمیسر UCI و نماینده تثبت کننده سطح تور دوچرخه سواری ایران :
تور ایران در سطح کیفی و فنی بسیار بالایی در حال برگزاری است

لوک گی سون کمیسر UCI و نماینده تثبت کننده سطح تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران گفت : بیست و نهمین تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان - ایران در سطح کیفی و فنی بسیار بالایی در حال برگزاری است.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ لوک گی سون افزود: فعلا در خصوص ارزیابی کلی این دوره از تور دوچرخه سواری نظر دادن زود است، ولی باید بگویم که امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و نظم و انضباط حاکم بر تور دور از انتظار و در سطح بسیار بالایی است.

وی اظهار کرد: در طول برگزاری مرحله دوم از شهر ارومیه، مشاهده کردیم همه امکانات فراهم بود و امیدوارم در مراحل بعدی نیز شاهد چنین نظم و هماهنگی باشیم.

مارین افزود: مراحل اول و دوم از نظر سرعت بسیار عالی بود و نقش پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در برقراری محیطی امن و منظم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: دو اولویت مهم در برگزاری تورهای دوچرخه سواری وجود دارد که برقراری ایمنی مناسب برای دوچرخه سواران در جاده ها و مراقبت از فواصل ایجاد شده بین دوچرخه سواران پیشتاز و دوچرخه سواران جامانده از مسابقات است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مارین ادامه داد: نحوه برگزاری تورهای ایرانی هیچ تفاوتی با تورهای خارجی و سطح 2 - 1 اروپایی ندارد و مطمئنا تمامی تمهیدات فراهم شده در تور آذربایجان دقیقا مشابه تورهای سایر کشورهاست. به نظر من مراحل بعدی رقابت ها جذابتر نیز می شود.

وی افزود: من امسال برای نخستین بار به ایران و شهرهای تبریز و ارومیه سفر کرده ام و مردم ایران را بسیار خونگرم و میهمان نواز دیدم.

وی اضافه کرد: دوچرخه سواران حاضر در این رقابت ها نیز از آمادگی بسیار بالایی برخودار هستند و این امر جای بسی امیدواری برای دیدن مسابقات جذاب و دیدنی در ادامه این تور است.

امسال بیست و نهمین تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان - ایران برای اولین بار در سطح 1-2 و به صورت نیمه حرفه ای برگزار می شود و 75 هزار یورو جایزه برای آن تعیین شده است.

این دوره از رقابت ها از بیست و هفتم خرداد تا یکم تیرماه سال جاری و در شش مرحله برگزار می شود و رکابزنان 990 کیلومتر را در مسیر استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رکاب می زنند.

مرحله نخست این رقابت ها روز بیست و هفتم خرداد ماه سال جاری در مسیر تبریز - ارومیه و به مسافت 146 کیلومتر، مرحله دوم تا ششم نیز به ترتیب در مسیرهای ارومیه - منطقه آزاد ارس به طول 209، منطقه آزاد ارس - کلیبر به طول 150، کلیبر - مشکین شهر به طول 150، سرعین - تبریز به طول 191 و داخل تبریز به مسافت 110 کیلومتر برگزار می شود.

تاريخ  ارسال:شنبه 31 خرداد 1393 - 09:16

تعداد بازديد: 406

کد:32281-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.