FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






تور بین المللی دوچرخه سواری ایران :
قادر میزبانی فاتح مرحله سبلان به سهند تور دورچرخه سواری ایران

قادر میزبانی اسطوره دوچرخه سواری تبریز و استان در 40 سالگی فاتح مرحله سنگین و سخت ولی فنی سبلان به سهند شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ در پایان این مرحله از تور کاروان دوچرخه سواری سردار شهید مهدی باکری که روز شنبه با شرکت 84 رکابزن و درمسیر185.7 کیلومتری سرعین در اردبیل تا پیست اسکی سهند تبریز برگزار شد، میزبانی با پنج ساعت و 39 دقیقه و 27 ثانیه زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان عبور کرد و به عنوان قهرمانی رسید.

رحیم امامی از پیشگامان کویر یزد با 25 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در مکان دوم ایستاد و میرصمد پورسیدی از پتروشیمی تبریز با همین زمان در مکان سوم قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه مرحله پنجم که در پیست اسکی سهند تبریز برگزار شد منوچهر فکر آزاد و بهروز رهبر از بنیانگذاران و قهرمانان تور دوجرخه سواری آذربایجان ، سید محمد شروین اسبقیان مدیر تور بیست و نهم ، اکبر فرج الهی دبیر تور بیست و نهم و خانواده قادر میزبانی حضور داشتند به نفرات مرحله مدال اهداء شد.

مرحله ششم و پایانی این رقابت ها ساعت 10 صبح فردا /یکشنبه/ به مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر تبریز و از مقابل لاله پارک این شهر آغاز می شود.

در این رقابت ها 13 تیم خارجی و پنج تیم داخلی حضور دارند و تور برای اولین بار در سطح نیمه حرفه ای برگزار می شود.


تاريخ  ارسال:يكشنبه 1 تير 1393 - 06:40

تعداد بازديد: 415

کد:32289-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.