FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






تور بین المللی دوچرخه سواری ایران :
صدرنشینی پیشگامان کویر یزد و میزبانی در پایان دور پنجم تور دوچرخه سواری ایران

در پایان مرحله پنجم بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) تیم پیشگامان کویز یزد در مجموع تیمی و قادر میزبانی از پتروشیمی تبریز در مجموع انفرادی در صدر قرار گرفتند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ در پایان این مرحله که روز شنبه مورخ سی و یکم خرداد ماه برگزار شد، درمجموع تیمی، تیم پیشگامان کویر یزد با 68 ساعت و 33 دقیقه و 38 ثانیه بالاتر از دیگر تیم ها ایستاد و پتروشیمی تبریز 18 ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول در مکان دوم جای گرفت.تیم ˈکی.ال.اسˈ اوکراین نیز با 68 ساعت و 46 دقیقه و هشت ثانیه در مکان سوم این رده بندی قرار گرفت.

در مجموع انفرادی پس از پنج مرحله قادر میزبانی از پتروشیمی تبریز با 22 ساعت و 49 دقیقه و 13 ساعت در صدر ایستاد و میرصمد پورسیدی هم تیمی وی با 25 ثانیه اختلاف در مکان دوم و رامین مهربانی از پیشگامان کویر یزد با 22 ساعت و 50 دقیقه و 56 ثانیه در مکان سوم ایستاد.

در مجموع امتیازی پنج مرحله نیز ˈویلیام کلارکˈ از دراپاک استرالیا با 17، حمید شیری با 16 و قادر میزبانی با 10 امتیاز هر دو از پتروشیمی در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

رحیم امامی از پیشگامان کویر یزد نیز با 78 امتیاز سلطان کوهستان شد و میرصمد پورسیدی و قادر میزبانی از پتروشیمی تبریز با 71 و 50 امتیاز در تعقیب وی برای کسب این عنوان هستند.

مرحله پنجم از بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) با قهرمانی قادر میزبانی از پتروشیمی تبریز به پایان رسید تا قادر میزبانی اسطوره دوچرخه سواری تبریز و استان در 40 سالگی فاتح مرحله سنگین و سخت ولی فنی سبلان به سهند باشد.

در پایان این مرحله از تور کاروان دوچرخه سواری سردار شهید مهدی باکری که روز شنبه با شرکت 84 رکابزن و درمسیر185.7 کیلومتری سرعین در اردبیل تا پیست اسکی سهند تبریز برگزار شد، میزبانی با پنج ساعت و 39 دقیقه و 27 ثانیه زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان عبور کرد و به عنوان قهرمانی رسید.رحیم امامی از پیشگامان کویر یزد با 25 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در مکان دوم ایستاد و میرصمد پورسیدی از پتروشیمی تبریز با همین زمان در مکان سوم قرار گرفت.

مرحله ششم و پایانی این رقابت ها ساعت 10 صبح روز یکشنبه به مسافت 100 کیلومتر در داخل شهر تبریز و از مقابل لاله پارک این شهر آغاز می شود.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 1 تير 1393 - 06:55

تعداد بازديد: 387

کد:32290-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.