FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

پنجشنبه 8 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






تور دوچرخه سواری ایران:
دوچرخه سوار اتریشی فاتح مرحله پایانی تور دوچرخه سواری ایران

فابیین اشنایدت دوچرخه سوار تیم وورال برگ اتریش با کسب بهترین زمان به عنوان نخست مرحله ششم و پایانی بیست و نهمین دوره تور ایران(آذربایجان) رسید.



به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری: در مرحله پایانی تور دوچرخه سواری ایران که ظهر روز یکشنبه با حضور 76 رکابزن و در مسیر 114 کیلومتری داخل شهر تبریز انجام شد، دوچرخه سوار اتریشی با دو ساعت و 43 دقیقه و 22 ثانیه به عنوان قهرمانی رسید. ˈویلیام کلارکˈ از دراپاک استرالیا نیز با 59 صدم ثانیه و ˈآلوز کانکوفسکیˈ از دوکلاپراهای چک با 69 صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

در مراسم اختتامیه که با حضور خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور و حضور پرشور مردم تبریز در هوای گرم برگزار شد نفرات برتر مرحله ششم مدال و لوحهای یادبود را دریافت کردند.

بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران(آذربایجان) با حضور 13 تیم خارجی و پنج تیم داخلی و در شش مرحله برگزار شد و دوچرخه سواران حاضر در این رقابت ها مسیر 990.4 کیلومتری را رکاب زدند.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 2 تير 1393 - 04:54

تعداد بازديد: 371

کد:32293-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.