FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






تور دوچرخه سواری ایران:
اختتامیه بیست و نهمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران برگزار شد

پس از شش مرحله رقابت سنگین، مراسم اختتامیه تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) با حضور بزرگان ورزش دوچرخه سواری ایران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛آیین با شکوه اختتامیه بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) کاروان سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری با حضور دکتر شبستری معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجانشرقی ، رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور و نماینده اتحادیه جهانی دوچرخه سواری ، سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا ، سردار استوار آذر مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجانشرقی ، دکتر دبیری ریی شورای اسلامی کلان شهر تبریز ، دکتر شهرتی فرماندار شهرستان تبریز ، دکتر ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز ، فرمانده پلیس راه استان و دیگر مسئولین انتظامی و نظامی و مدیران ارگانها و دستگاههای اجرایی استان در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این آیین تمامی ورزشکاران و کادر فنی تیمهای خارجی و داخلی ،نورمن شل مردین از انگلستان مشاور فنی تور ، فردریک چان از هنگ کنگ نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI) ، درک رونی از ایرلند افسر کنترل دوپینگ ، مارتین براوان ازهلند داور بین المللی و رسمی (UCI) ، لوک گی سُن از بلژیک نماینده تثبیت کننده تور در سطح نیمه حرفه ای و داور بین المللی و رسمی (UCI) ، نیکولاس فیلیپو و ریمی ماکسیم از فرانسه نماینده شرکت وتروکُرس (فتوفینیش) ، روساء هیاتهای ورزشی استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها حضور داشتند کاپ های قهرمانی نفرات و تیمهای برتر تور بیست و هفتم اهداء شد.

در آیین با شکوه اختتامیه بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) کاروان سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری ، کاپ قهرمانی انفرادی قادر میزبانی رکابزن تیم پتروشیمی تبریز مهمترین جایزه تور بیست و نهم برای نهمین بار در طول 29 سال گذشته و دومین سال متوالی به وی اهداء شد.

همچنین در این آیین کاپ برترین های امتیازی ، کوهستان ، آسیایی و تیمهای برتر تور بیست و نهم اهداء شد.

در پایان این رقابت ها و در مجموع انفرادی، قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز برای نهمین بار در طول این رقابت ها و با 25 ساعت و 32 دقیقه و 35 ثانیه بر سکوی نخست ایستاد و پیراهن طلایی را از آن خود کرد.

هم تیمی وی میرصمد پورسیدی نیز با 25 ساعت و 33 دقیقه در مکان دوم جای گرفت و رامین مهربانی آذر از پیشگامان کویر یزد با 25 ساعت و 33 دقیقه و 18 ثانیه سوم شد.

در مجموع تیمی نیز پیشگامان کویر یزد با 76 ساعت و 43 دقیقه و 44 ثانیه اول شد و پتروشیمی تبریز و ˈکی.ال.اسˈ اوکراین به ترتیب با 76 ساعت و 44 دقیقه و دو ثانیه و 76 ساعت و 56 دقیقه و 14 ثانیه دوم و سوم شدند.

در مجموع امتیازی این رقابت ها نیز ˈویلیام کلارکˈ از تیم دراپاک استرالیا با 23 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و حمید شیری از پتروشیمی با 16 و ˈفابیین شنایدتˈ از وورال برگ اتریش با 11 امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

پیراهن کوهستان این دوره از رقابت ها نیز به رحیم امامی با 78 امتیاز از پیشگامان کویر یزد رسید و میرصمد پورسیدی و قادر میزبانی هر دو از پتروشیمی تبریز به ترتیب با 71 و 50 امتیاز در مکان های دوم و سوم ایستادند.

در رده بندی بهترین رکابزنان آسیایی نیز همانند برترین های مجموع انفرادی قادر میزبانی، میرصمد پورسیدی و رامین مهربانی در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 2 تير 1393 - 05:15

تعداد بازديد: 422

کد:32295-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.