FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

جمعه 30 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور:
تور ایران یکی از شاهکارهای تاریخ دوچرخه سواری ایران از نظر برگزاری بود

بیست و نهمین دوره تور ایران (آذربایجان) یکی از کارهای بی نقص و یکی از شاهکارهای تاریخ دوچرخه سواری ایران از نظر برگزاری بود.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ رییس فدراسیون دوچرخه سواری در آیین با شکوه اختتامیه بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) کاروان سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری گفت: بیست و نهمین دوره تور ایران (آذربایجان) یکی از کارهای بی نقص و یکی از شاهکارهای تاریخ دوچرخه سواری ایران از نظر برگزاری بود.

خسرو قمری افزود: همه عوامل از ستاد فنی گرفته تا مسوولان امنیتی و اورژانس دربرگزاری هرچه بهتر این تور تاثیرگذار بودند وشاید اگر این دوره از تور با مسابقات جام جهانی مصادف نمی شد، در عرصه جهانی خبرساز می شد.

وی خاطرنشان کرد: سال های 70 تا 74 که من در این تور رکاب زدم نواقصی جزیی وجود داشت که به مرور زمان و برگزاری مستمر آن، این تور هم اکنون به یکی از تورهای نیمه حرفه ای قاره آسیا تبدیل شده و مطمئن هستم این توانایی در این تور وجود دارد که در سطح حرفه ای نیز برگزار شود.

قمری گفت: البته برگزاری تور در هر سطحی کار راحتی نیست و مشقت هایی دارد که این مشقت در تور آذربایجان با همدلی و همکاری از بین رفته بود.

وی همچنین از ابتکار نامگذاری مراحل تور به نام شهدا و همچنین مزین شدن پیراهن نفرات برتر تور به تصویر شهدا قدردانی کرد و افزود: به برکت نام و تصاویر همین شهدا و با تلاش و همت دست اندرکاران، این تور در سال های آتی در سطحی حرفه ای برگزار خواهد شد.

در آیین با شکوه اختتامیه بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) کاروان سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری ، از میهمان خارجی تور بیست و نهم ، نورمن شل مردین از انگلستان مشاور فنی تور ، فردریک چان از هنگ کنگ نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI) ، درک رونی از ایرلند افسر کنترل دوپینگ ، مارتین براوان ازهلند داور بین المللی و رسمی (UCI) ، لوک گی سُن از بلژیک نماینده تثبیت کننده تور در سطح نیمه حرفه ای و داور بین المللی و رسمی (UCI) ، منوچهر فکر آزاد ، اصغر خدایاری و یداله هوشیار یکی از بنیانگذاران تور ایران - آذربایجان ، دکتر ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سرپرستان و مربیان خارجی و داخلی شرکت کننده در تور بیست و نهم تجلیل و قدردانی شد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 2 تير 1393 - 05:27

تعداد بازديد: 449

کد:32296-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.