FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

جمعه 30 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






در حاشیه مراسم پایانی تور ایران:
نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری:همه در برگزاری شایسته تور ایران سهیم هستند

تور آذربایجان از جهات امنیت و مراقبت از کاروان تور بی نظیر بود و به طور یقین دوچرخه سواران در کنار لذت بردن از رقابت با یکدیگر، از مناظر زیبای مسیر تور نیز لذت بردند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری در آیین با شکوه اختتامیه بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) کاروان سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری گفت: همه عوامل در برگزاری شایسته بیست و نهمین دوره تور ایران (آذربایجان) سهیم هستند.

فردریک چان افزود: تور آذربایجان از بسیاری جهات بی نظیر بود و امنیت و مراقبت از کاروان تور به خوبی انجام و به طور یقین دوچرخه سواران در کنار لذت بردن از رقابت با یکدیگر، از مناظر زیبای مسیر تور نیز لذت بردند.

وی گفت: یقین دارم تمام دوچرخه سواران با نظر من در خصوص برگزاری شایسته تور هم عقیده هستند و این حاصل تلاش تمام عوامل دست اندرکار در تور است.

چان با تبریک نهمین قهرمانی قادر میزبانی و همچنین قهرمانی تیم پیشگامان کویر یزد، گفت: تبریز و اطراف این شهر ظرفیت های فراوانی در دوچرخه سواری دارند و درخشش پتروشیمی در سطح قاره آسیا و حضور دوچرخه سواران این خطه در دیگر تیم های ایرانی و آسیایی، تایید کننده این حرف است.

نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری در خصوص تایید و ثبات این تور در سطح نیمه حرفه ای از سوی این اتحادیه اظهار کرد: نمایندگان حاضر در تور گزارشات خود را به اتحادیه تقدیم خواهند کرد و اتحادیه در این خصوص تصمیم گیرنده خواهد بود، اما به نظر من هیچ مشکلی در برگزاری تور به طور نیمه حرفه ای نبود و مشکلات جزیی نیز در تمام تورها وجود دارد.

وی با تقدیر از میزبانی خوب و میهمانوازی مردم استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل خاطرنشان کرد: مطمئنم کاروان تور با خاطراتی خوش تبریز را به مقصد کشورهایشان ترک و برای آمدن دوباره به این شهر لحظه شماری خواهند کرد.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 2 تير 1393 - 05:38

تعداد بازديد: 422

کد:32297-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.