FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






قهرمانان تور بین المللی دوچرخه سواری ایران:
میزبانی قهرمان انفرادی و پیشگامان برترین تیم تور ایران

با پایان یافتن بیست و نهمین دوره تور بین المللی ایران قهرمانان تور ایران در مراسم اختتامیه معرفی شدند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ در آیین با شکوه اختتامیه بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) کاروان سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری ، کاپ قهرمانی انفرادی قادر میزبانی رکابزن تیم پتروشیمی تبریز مهمترین جایزه تور بیست و نهم برای نهمین بار در طول 29 سال گذشته و دومین سال متوالی به وی اهداء شد.

همچنین در این آیین کاپ برترین های امتیازی ، کوهستان ، آسیایی و تیمهای برتر تور بیست و نهم اهداء شد.

در پایان این رقابت ها و در مجموع انفرادی، قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز برای نهمین بار در طول این رقابت ها و با 25 ساعت و 32 دقیقه و 35 ثانیه بر سکوی نخست ایستاد و پیراهن طلایی را از آن خود کرد.

هم تیمی وی میرصمد پورسیدی نیز با 25 ساعت و 33 دقیقه در مکان دوم جای گرفت و رامین مهربانی آذر از پیشگامان کویر یزد با 25 ساعت و 33 دقیقه و 18 ثانیه سوم شد.






در مجموع تیمی نیز پیشگامان کویر یزد با 76 ساعت و 43 دقیقه و 44 ثانیه اول شد و پتروشیمی تبریز و ˈکی.ال.اسˈ اوکراین به ترتیب با 76 ساعت و 44 دقیقه و دو ثانیه و 76 ساعت و 56 دقیقه و 14 ثانیه دوم و سوم شدند.

در مجموع امتیازی این رقابت ها نیز ˈویلیام کلارکˈ از تیم دراپاک استرالیا با 23 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و حمید شیری از پتروشیمی با 16 و ˈفابیین شنایدتˈ از وورال برگ اتریش با 11 امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

پیراهن کوهستان این دوره از رقابت ها نیز به رحیم امامی با 78 امتیاز از پیشگامان کویر یزد رسید و میرصمد پورسیدی و قادر میزبانی هر دو از پتروشیمی تبریز به ترتیب با 71 و 50 امتیاز در مکان های دوم و سوم ایستادند.

در رده بندی بهترین رکابزنان آسیایی نیز همانند برترین های مجموع انفرادی قادر میزبانی، میرصمد پورسیدی و رامین مهربانی در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 3 تير 1393 - 08:30

تعداد بازديد: 457

کد:32300-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.