FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

پنجشنبه 8 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






تیم پیشگامان کویر یزد قهرمان بیست و نهمین دوره تور ایران

کاپ قهرمانی تیمی بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) به تیم پیشگامان کویر یزد رسید.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ بیست و نهمین دوره تور دوچرخه بین المللی ایران (آذربایجان) پس از 6 مرحله به پایان رسید و در نهایت تیم پیشگامان کویر یزد بر قله افتخار این تور تکیه زد.

در مجموع تیمی این تیم پیشگامان کویر یزد بود که توانست با 76 ساعت و 43 دقیقه و 44 ثانیه اول شود و پتروشیمی تبریز و ˈکی.ال.اسˈ اوکراین به ترتیب با 76 ساعت و 44 دقیقه و دو ثانیه و 76 ساعت و 56 دقیقه و 14 ثانیه دوم و سوم شدند.

آیین پایانی بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران(آذربایجان) عصر روز یکشنبه مورخ یکم تیر ماه ساعت 17 با حضور استاندار آذربایجان شرقی و رییس فدراسیون دوچرخه سواری در مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار شد.

13 تیم خارجی به همراه پنج تیم داخلی در این رقابت ها حضور داشتند و مسیر 990.4 کیلومتری تور را در شش مرحله رکاب زدند.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 3 تير 1393 - 14:22

تعداد بازديد: 440

کد:32309-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.