FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

سه شنبه 3 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






کارگاه آموزشی داوران موتورسوار و تایم و نیوترال سرویس

در حاشیه تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان کارگاه آموزشی داوران موتورسوار و تایم و نیوترال سرویس به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ به نقل از کمیته آموزش فدراسیون برای اولین بار کارگاه آموزشی داوران موتورسوار و تایم و نیوترال سرویس در تبریز برگزار خواهد شد.

این کلاس به مدرسی میروسلاو یانوت از کشور چک با حضور داوران حاضر در تور و سایر داوران اعلامی از سوی فدراسیون در تبریز برگزار خواهد شد و داوران در این کارگاه با آخرین قوانین داوران موتوسوار ، داوران تایم و اطلاع رسان و نیوترال سرویس یا همان سرویس رایگان تعمیر به رکابزنان در مسیر مسابقه آشنا خواهند شد.

داوران و مکانیسین های علاقمند به شرکت در این کارگاه میتوانند با جناب آقای رسول هاشم کندی مسئول کمیته فنی تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان با شماره (09141145913) تماس حاصل نمایند .

تاريخ  ارسال:يكشنبه 27 ارديبهشت 1394 - 13:38

تعداد بازديد: 415

کد:33111-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.