FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

پنجشنبه 8 فروردين 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






برایان کوکسن رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI)
تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) شهرت یک مسابقه با کیفیت را یافته است

برایان کوکسن رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) در پیام خود به سی و امین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت : تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) شهرت یک مسابقه با کیفیت را یافته است .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ وی در پیام خود آورده است : در سال 2015 ، تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) سی و امین سالگرد خود را جشن می گیرد. از سال 1986 ، همه ساله این مسابقه چند مرحله ای دوچرخه سواران سطح بالایی را از آسیا و خارج ]از آن[ به منطقه آذربایجان در شمال غربی ایران جذب کرده است .

وی آورده است : به عنوان بخشی از تورهای آسیایی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) ، تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) یک برنامه دائمی مهم سالانه در تقویم بین المللی محسوب می شود. تور ایران (آذربایجان) مسابقه ای است که دوچرخه سواران ایرانی به طور سنتی عملکرد فوق العاده خوبی را ]در آن[ داشته اند گواه این موضوع "قادر میزبانی" است که رکورد بیشترین پیروزی ها را در اختیار دارد : او از سال 2000 به هفت عنوان قهرمانی رده بندی مجموع انفرادی نایل آمده است که شامل عناوین سال های 2013 و 2014 نیز می شود. برایان کوکسن رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) در پیام خود تصریح کرده : اما دوچرخه سواران بومی همواره با رقابت سنگینی از سوی تیم های میهمان روبرو هستند که علاقه وافری برای داشتن شانس شرکت در مسابقه هستند. در خلال سالیان متمادی ، تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) شهرت یک مسابقه با کیفیت را یافته است و هرگز کمبود دوچرخه سوار خارجی که مشتاق آزمودن شانس خود در جاده های ایران بوده است احساس نشده است .

برگزاری یک مسابقه شش مرحله ای که مسیر ان از شهرهای بزرگ و کوچک مختلفی عبور داده می شود وظیفه خطیری است که نیازمند توجه دقیق و همه جانبه به جزئیات آن دارد. در اینجا من مایلم تا سپاس و امتنان گرم خود را به فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران که تحت مدیریت آقای "خسرو قمری" و همچنین ریاست محترم کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا ، آقای "هی ووک چو" است اعلام نمایم. این واقعیت که این تور در این مدت طولانی تداوم یافته است و همچنان به جذب دوچرخه سواران با کیفیت ادامه می دهد حقیقتی است که نشان دهنده این موضوع است که برگزار کنندگان به آنچه که برای یک مسابقه مرحله ای در چنین سطحی لازم و ضروری است به طور دقیق و کامل پی برده اند .



در خاتمه مایلم برای تمامی شرکت کنندگان در سی و امین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) آرزوی خوشبختی و بهروزی نمایم.

سی و امین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از 7 الی 12 خرداد با حضور تیم های ناویتاس ساتیلیس استرالیا، سرچ تو ریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان اس سی مالزی، آر تی اس سانتیک چین تایپه، تورکو شکر ترکیه، سی سی ان سایکلینگ لائوس، ته رانگانو مالزی، تیم ملی ازبکستان، تیم ملی سوریه، تیم ملی بحرین، تیم ملی ارمنستان، وینو فور ائور قزاقستان، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای سی سپارتا پراها جمهوری چک و مراکش و تیم های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران برگزار خواهد شد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 27 ارديبهشت 1394 - 14:29

تعداد بازديد: 406

کد:33113-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.