FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

شنبه 7 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






جایزه 110 هزار دلاری تور ایران(آذربایجان)

جایزه ارزی تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) به 110 هزار دلار افزایش یافت.
مدیر سی و یکیمن دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان گفت: جایزه تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان به 110هزار دلار افزایش می یابد.
مدیر سی و یکیمن دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان گفت: جایزه تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان به 110هزار دلار افزایش می یابد.
وی برگزاری سی و یکیمن دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان را افتخاری برای کشور عنوان کرد و گفت:این تور با بیش از سی سال قدمت هر بار با قدرت و قوت بیشتری برگزار می شود و امیدوارم در سال های آتی و با تلاش جمعی سطح کیفی آن بالاتر رود. جمشید نظمی افزود: تلاش خواهیم کرد تا برگزاری این تور در هر سال بهتر از قبل باشد و به همین منظور جایزه 60 هزار دلاری سالهای گذشته به 100 هزار دلار و در دوره سی و یکیمن دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان به 10 هزار دلار افزایش یافته است.
نظمی به ظرفیت بالای دوچرخه سواری این استان اشاره کرد و گفت: دوچرخه سواران استان حرف های زیادی برای گفتن دارند و نمایندگان خوبی برای ایران در عرصه های بین المللی بوده اند.
وی ابراز امیدواری کرد که دوچرخه سواران در این تور در کنار هم رقابتی سالم و بیادماندنی داشته باشند.
گفتنی است سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه‌ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با شرکت 21 تیم داخلی و خارجی از 4 قاره جهان، از تاریخ 24 الی 29 اردیبهشت ماه در مجموع 1004/6 کیلومتر در شش مرحله در مسیر استانهای آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.

تاريخ  ارسال:شنبه 11 ارديبهشت 1395 - 11:18

تعداد بازديد: 443

کد:34017-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.