FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

شنبه 7 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






پورسیدی:تور امسال با کیفیت بالایی برگزار می شود

رکابزن تیم شهرداری تبریز گفت: تور سی و یکم با توجه به وجود تیم های مطرح و قوی، در سطح کیفی بالایی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،صمد پورسیدی که در مرحله اول موفق شد به مقام دوم انفرادی برسد، اظهار داشت: مرحله اول این تور بسیار خوب و منظم برگزار شد و با کمک همه رکابزنان تیم بود که من دوم شدم و امیدوارم در ادامه تور هم بتوانم نتایج خوبی را همراه تیم کسب کنم.
وی افزود: با توجه شرایطی که من و همه رکابزنان تیم ما دارند بیشتر در بخش کوهستان می توانند حریف سر سختی برای بقیه رکابزنان باشند و رقابت در جاده شاید کمی سخت باشد ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نتایج خوبی را در ادامه تور هم کسب کنیم.
پورسیدی گفت: تور امسال نسبت به سال گذشته از تمامی لحاظ پیشرفت خوبی را داشته است و امیدوارم بقیه مراحل هم با آرامش به پایان برسد.
وی تصریح کرد: تیم ما با وجود رکابزنان خوبی که در اختیار دارد تلاش خواهد کرد در تمامی مراحل عملکرد خوبی داشته باشد و در کنار تیم های خارجی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

تاريخ  ارسال:شنبه 25 ارديبهشت 1395 - 09:14

تعداد بازديد: 493

کد:34072-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.