FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






شهرداری تبریز با اقتدار قهرمان تور سی و یکم شد

تیم شهرداری تبریز با اقتدار تمام قهرمان سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،با رسیدن دوچرخه سواران به خط پایان مرحله ششم تور سی و یکم، نتایج تیمی مجموع شش مرحله نیز مشخص شد.
رکابزنان تیم شهرداری تبریز که دیروز در مسیر سرعین به پیست اسکی سهند در بخش انفرادی حائز رتبه های اول، سوم، چهارم و پنجم شده بودند، امروز هم عملکرد تیمی خوبی داشتند و در نهایت با هدایت قادر میزبانی و تفکرات ناصر هوشیار توانستند با قدرت تمام به عنوان قهرمان بخش تیمی تور سی و یکم شناخته شوند.
بر این اساس تیم شهرداری تبریز با ثبت زمان مجموع 72 ساعت و 20 دقیقه و هفت ثانیه در صدر بخش تیمی شش مرحله قرار گرفت و قهرمان شد.پس از تیم شهرداری تبریز، تیم پیشگامان کویر یزد با زمان 72 ساعت و 35 دقیقه و 38 ثانیه در رتبه دوم ایستاد و تیم وینو فور ائور قزاقستان با 72 ساعت و 47 دقیقه و 38 ثانیه در رده سوم قرار گرفت.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 - 16:18

تعداد بازديد: 563

کد:34098-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.