FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






ارتقای تور آذربایجان به سطح حرفه ای نیازمند ورود بخش خصوصی است

خسرو قمری روز یکشنبه در حاشیه آغاز مرحله اول سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت و گوی اختصاصی با ایرنا انجام داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری و نقل از ایرنا،خسرو قمری روز یکشنبه در حاشیه آغاز مرحله اول سی و دومین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت : این تور بین المللی با عنوان نیمه حرفه ای برگزار می شود و جایگاه نسبتا خوبی در دنیا دارد.
وی اظهار کرد: تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان از لحاظ قدمت اولین تور در سطح آسیاست که با سابقه 32 سال برگزار می شود.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری یادآوری کرد: از لحاظ کیفیت نیز این تور هر سال امتیازهای خوبی از نماینده فدراسیون جهانی کسب کرده است.
قمری ادامه داد: در سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان 9 تیم خارجی از کشورهای آلمان، بلژیک ، 2 تیم از ژاپن، بحرین، قزاقستان، کویت، استرالیا و هلند و 5 تیم داخلی شامل سپاهان اصفهان، شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد، تیم ملی و تیم ملی ارتش شرکت کرده اند.
وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه های تور اثرات خوب فنی بر دوچرخه سواران جوان و باتجربه دارد، گفت: دوچرخه سواران شرکت کننده در این دوره 1010 کیلومتر از مسیر را در شش مرحله رکاب می زنند.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور اظهار کرد: استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل به عنوان نمایندگان ایران و میزبان این تور برنامه ریزی و اقدام لازم را برای برگزاری مطلوب این تور انجام داده اند.
قمری افزود: همه مسائل امنیتی، انتظامی، اورژانسی، فنی و پذیرایی این دوره از مسابقه ها به نحو مطلوبی تدارک دیده شده است.
وی جوایز این مسابقه ها را حدود 110 هزار دلار اعلام کرد و گفت: پایان هر مرحله به نفرات اول تا بیست و ششم جایزه داده می شود و به قهرمان تور، قهرمان تیمی تور، جوانترین ورزشکار و مواردی که براساس فدراسیون جهانی در تور مشخص شده، جوایز پرداخت می شود.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور یادآوری کرد: این دوره از مسابقه ها امسال به نسبت سال های گذشته با نظم و برنامه ریزی خوبی برگزار می شود و هر تیم با شش ورزشکار و چهار همراه در آن شرکت کرده اند.
قمری با اشاره به برنامه های آتی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی تریال در آذر ماه در منطقه آزاد کیش برگزار می شود.
رئیس کمیته تریال آسیا اظهار کرد: برای این مسابقه ها از تیم های مختلف خارجی و داخلی دعوت شده است.
به گزارش ایرنا، وی اهدای 300 دستگاه دوچرخه بین هیات های استانی در بخش پیست به منظور استعداد یابی در این رشته ورزشی را از دیگر برنامه های این فدراسیون در هفته های آینده اعلام کرد و گفت: این کار برای اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری انجام می شود.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری یادآوری کرد: کار در حوزه استعدادیابی از استان اردبیل شروع و اولویت این فدراسیون در این زمینه استان های سردسیر بوده و این کار از سوی گروهی در سطح استان ها برای نخبه یابی به تیم ملی انجام می شود.
قمری ادامه داد: در چند ماه آینده نیز اختتامیه فصل دوچرخه سواری سال 95 - 96 طی مراسمی در تهران انجام و طی این مراسم دوچرخه ها به هیات های استانی اهدا می شود.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 16 مهر 1396 - 12:13

تعداد بازديد: 541

کد:79988-1403



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.