FARSI  خانه


با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون دوچرخه سواری پیست دوچرخه سواری رشت افتتاح شد.              مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری              روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری در پیامی شهادت سردار فقید و شجاع اسلام را تسلیت گفت.              یوسف پولاب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان ایلام              آغاز مرحله اول سي‌وچهارمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري ايران-آذربايجان            

سه شنبه 30 اسفند 1402

کلام روز

نامگذاری سال 1398
رونق تولید






اميرکلاهدوز از تيم پيشگامان فاتح مرحله چهارم شد

مرحله چهارم تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان امروز (چهارشنبه) راس ساعت 10 با حضور ۷۶ رکابزن آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،مرحله چهارم از سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه در مسیر تبریز به سرعین و به مسافت ۱۹۶ کیلومتر برگزار و با قهرمانی امیر کلاهدوز رکابزن جوان ایران از تیم پیشگامان کویر یزد به اتمام رسید.

در این مرحله امیر کلاهدوز از پیشگامان کویر یزد با زمان ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۴۰ ثانیه به عنوان نفر نخست از خط پایان گذر کرد. «توماس لباس» از کینان ژاپن با زمان ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۴۰ ثانیه و «راب رویخ» از تارتلتو بلژیک با زمان ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۴۰ ثانیه نیز دوم و سوم شدند.

در پایان مرحله چهارم «راب رویخ» از تارتلتو بلژیک پیراهن طلایی را پس از سه روز از رکابزن اهل هلند تصاحب کرد و فردا با این پیراهن مسابقه می دهد. «ایلیا داویدنوک» از شهرداری تبریز برای سومین روز متوالی پیراهن کوهستان و پیراهن سفید را از آن خود کرد. پیراهن سبز نیز به «مارکو دوئتس» از بیبی دامپ هلند رسید.

فردا پنجشنبه مرحله پنجم تور در مسیر سرعین به تبریز و با طی مسافت ۱۹۱ کیلومتر برگزار می شود. سی و دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان در شش مرحله از ۱۶ ال ۲۱ مهرماه برگزار خواهد شد.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 19 مهر 1396 - 15:10

تعداد بازديد: 659

کد:81987-1402



 

 کليه حقوق خبری و تصويری سايت متعلق به فدراسيون دوچرخه سواری جمهوري اسلامي ايران می باشد.